راه اندازی سامانه سامح
سهولت در مدیریت سلامت محیط وکار
سامانه سامح به منظورسهولت در انجام فرآیندها و حذف کاغذ از روند اجرایی فرآیندها و ایجاد فضای کسب و کار و صدور مجوزها در درگاه ملی راهاندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهندس مهران معلم مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان از راه اندازی سامانه سامح در استان خوزستان خبر داد.
مهندس معلم گفت: دوره آموزشی سامح به صورت منطقه ای و با حضوردکتر مریم رامین مدیر سامانه محیط و حرفه ای مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت،مهندس آیدا بادبر کارشناس پشتیبان سامح از شرکت مبین، دانشگاه و دانشکده های بهبهان، شوشتر، دزفول و آبادان در تاریخ 17 بهمن ماه 1402 به میزبانی مرکز بهداشت استان برگزار شد.
وی افزود: سامانه سامح در راستای هماهنگ سازی فرایندهای بهداشت محیط و حرفهای در سطح کشور، سهولت در انجام فرآیندها و حذف کاغذ از روند اجرایی فرآیندها و همچنین به منظور تسهیل فضای کسب و کار و صدور مجوزها در درگاه ملی راهاندازی شده است.
مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان خاطر نشان کرد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای سراسر کشور به عنوان ادمینهای این سامانه فرایندهای مرتبط را راهبری مینمایند.
وی با بیان اینکه؛ توانمندسازی نیروهای بهداشت محیط و حرفه ای به صورت منطقهای از اهداف این کارگاه بوده است، عنوان کرد: آخرین وضعیت به روز رسانی و چالشهای موجود در راهبری سامانه بررسی گردید.