• 1402/11/17 - 16:14
  • - تعداد بازدید: 33
  • - تعداد بازدیدکننده: 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
راه اندازی سامانه سامح

سهولت در مدیریت سلامت محیط وکار

سامانه سامح به منظورسهولت در انجام فرآیندها و حذف کاغذ از روند اجرایی فرآیندها و ایجاد فضای کسب و کار و صدور مجوزها در درگاه ملی راه‌اندازی شده است.

00:00
00:00
دانلود

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهندس مهران معلم مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان از راه اندازی  سامانه سامح در استان خوزستان خبر داد.

 

مهندس معلم گفت: دوره آموزشی سامح  به صورت منطقه ای و  با حضوردکتر مریم رامین مدیر سامانه محیط و حرفه ای مرکز سلامت محیط و کاروزارت بهداشت،مهندس آیدا بادبر کارشناس پشتیبان سامح از شرکت مبین، دانشگاه و دانشکده های بهبهان، شوشتر، دزفول و آبادان  در تاریخ 17 بهمن ماه 1402 به میزبانی مرکز بهداشت استان برگزار شد.

 

وی افزود:  سامانه سامح در راستای هماهنگ سازی فرایندهای بهداشت محیط و حرفه‌ای در سطح کشور، سهولت در انجام فرآیندها و حذف کاغذ از روند اجرایی فرآیندها و همچنین به منظور تسهیل فضای کسب و کار و صدور مجوزها در درگاه ملی راه‌اندازی شده است.

 

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان خاطر نشان کرد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای سراسر کشور به عنوان ادمین‌های این سامانه فرایندهای مرتبط را راهبری می‌نمایند.

 

وی با بیان اینکه؛ توانمندسازی نیروهای بهداشت محیط و حرفه ای به صورت منطقه‌ای از اهداف این کارگاه بوده است، عنوان کرد: آخرین وضعیت به روز رسانی و چالش‌های موجود در راهبری سامانه بررسی گردید.

 

 

  • گروه خبری : بهداشت محیط و حرفه ای
  • کد خبر : 821
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر